onsdag, april 29

Dialog mellan älskande del X

29/4

- Kom in, kom in, du kan lägga din jacka där på… Eh… Högen.
- Tack. Vad fint ni har det!
- Äh, nu ljuger du. Just det, sa jag att Ra skulle vara här? Hon är här. Ra, kom och hälsa.
- Hej, Rufus.
- Hej, Ra.
- Fan, är ni rädda för klamydia eller? Kramas! Vill du ha te?
- Ja tack.
- Ra, vart fan är du på väg?
- Men jag vill inte…
- Synd! Vi har pratat om det här.
- Det har vi inte alls!
- Har vi visst!
- Vad skriker ni om?
- Sätt dig ner, Rufus. Stanna?
- Jaja.
- Kan du hämta en kopp?
- Sara!
- Förlåt. Här, teet är klart snart.
- Tack.
- Tack, tack, tack, säger du bara tack nuförtiden? Får jag se den senaste tatueringen?
- Men den är röd och svullen.
- Vi älskar rött och svullet.
- Okej då.
- Den är fin! Det var på tiden att du gjorde den. Hur länge har du skissat på den där figuren egentligen?
- Alltför länge, hehe.
- Boooooring.
- Jaja. Eh, Rufus?
- Mhm?
- Du vet det Miche, eller Sofie, sa förut…
- Haha!
- Käften! Förlåt, minns du?
- Nja, när då?
- När vi var i Tanto, förra helgen eller något.
- Just ja, det.
- Haha!
- Men, ditt jävla nomin, kan du inte bara stänga igen matluckan?
- Du sa matluckan!
- Gah! I alla fall…
- Det Sara försöker säga är att hon är på smällen.
- Ja, jo, jag hörde ju det.
- Och det lite prekära är…
- Fel! Det skitroliga med det hela är att det kanske är DU som är pappan!
- Ra, ditt nomin!
- Sluta krama mig om halsen!
- Du bad om det!
- Det var du som ville att jag skulle stanna!
- Du sa inte att du tänkte bete dig som ett jag vet inte vad! Rufus för fan, säg något.
- Ska jag bli pappa? Sluta, öh, slåss.
- Precis, Ra.
- Precis, Sara.
- Ska jag bli pappa?
- Det verkar onekligen så.

Jag är i tredje månaden och får inte intaga:
Fiskleverolja
Alkohol i någon form alls
Tobak
Mer än tre koppar kaffe/sex koppar svart te
Ginseng
Algprodukter
Dessertostar
Och säkert bland jävla annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar